Sunday, November 15, 2009

cerita ini hari daaa....

assalamualaikum
aku nk cite nih
pengalaman aku tgk org sawan depan mata aku..
ngeri siot
cite dia cmnih
smlm
aku gi ar celcom
nk gi bayar bill utk membe aku nama dia azlina..
aku gi ar ngan bos kecik aku..
time pegi
jmpew la ada membe bos kecik aku nih
aku pon salam
time aku tgk no sbb no nk dekat
aku pelik
eh
bkn tadi dia tgh sembang ngan bos aku kew.
tetiba jerk senyap..
aku pndang blkng jerk
tgh2 dia dah kne sawan
mule2 dia menari zapin,makyong 2 3 round..
haha
pastu jatuh..
trus terketar2 mcm tgh berenang
haha
aku punye ar takot
trus dapatkan dak tuh
xnk dia hentak pale dia kat lantai
konon2 jadi hero ar nih
hahah
nsb bek x bwk spender superman
kalo bawak
mau aku pakai
pastu tlg bwk dia gi hospital
tp nek ambulance arr
pasal aku x leh terbang
hahaha
dia kene sawan 2 kali tuh
nsb bek time tuh ada kebetulan ada doktor tgh byr bill.
dia pon tlg laa.
aku punya cuak
nsb bek x terpikat ngan doktor pompuan tuh
al maklum ar
gatal
hik3.
hhaha
aku ingatkan nk slamatkan doktor tuh jerk
eh
pehal lak doktor tuh lak aku nk slmtkan
hahaha
jebon tol aku nih
haha
doktor tuh tnya arr dak tuh
awk sedar awk kat mna?
awk wat apew??
pastu dak tuh ckp
tah aku kat mna ek
mcm mamai
haha
pastu doktor tuh ckp kat aku
awk dah kawin lom
aku pon xnk kecewakan doktor tuh ckp ar
dah..
sy dah kawin dgn kucing sy
hahaha
doktor tuh bantai gelak
pastu doktor tuh plak sawan
aku plak kne selamatkan doktor tuh dgn CPR.
hahah
yum3...
ambek kesempatan nmpak aku
hahah
dah ngarot lak aku
haha
yg dia tnya aku pasal kawin tuh ngarot.
haha
patu dak tuh dibawak la ke hopsital.
aku pon balik..
tp smlm letih siot
basuh baju dari kul 6.30 pm..
smpai kul 10pm baru abih..
letih2..
pastu aku tetido.
lg2 ujan kan
lena aku
nih skng aku kat kajang tgk nenek aku.
dia baru blk dari srwk
gi rombongan tunang spupu aku..
pesal la aku x pegi
nyesal2.
haha
tp xpe arr
janji aku dpt tgk nenek aku
nsb bek xda pakcik aku yg kat kg tuh
kalo x.
dah aku bwk gi clubbing ajar dia benda jahat2.
hahaha
siot jerk
haha.
k la.
waktu zohor pon dah masok.
nk gi solat.
nnti kalo ada cerita baru
aku post lg.
huhu
assalamualaikum.
huhu

1 comment:

  1. ha3.. lawok giler..
    nk tekeluaq taik telinga aku...
    ha3.. yg doctor pompuan 2 pe citer??
    he3...

    ReplyDelete