Tuesday, December 21, 2010

kau yang bernama mimpi...

assalamualaikum..
mimpi
kadang2 aku nk tergelak bila bermimpi
kadang2 ada yang menarik
kadang2 ada yang menyeramkan
tp siyes
dah bape tahun tah aku xmimpi seram
last mgkin masa form 1
last kowt yang tuh
mana nk mimpinya
dah aku sendiri antu
hahahaha
tp malam tadi
aku mimpi
org kata
TERBAIK DARI LADANG..
hahaha
bleh lak aku mimpi..
scha al yahya dengan jehan miskin...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWSyp2UmuYuBXk9H1jf-fxvBrpvYtavWDT_nU0ZlmJaIfJ8H1BbgyivPMMLtGCCrDh2F5gCH9VzftFpTx7LuKPS7u5UZlmQwmQzhKBP09n04kDk9J1Wx4T01J4j-0k4lLO5pWX7vb9s_UW/s1600/Scha_Al-Yahya_Dah_Jadi_Tomboy1.jpg




haha
begini mimpinya
aku kat umah family aku
dan scha nih kira jiran aku ahh
slalu lepak2 umah family aku..
dan dalam diam2
kiteorg nih menyimpan perasaan sesama sendiri
tp..
scha nih kaple ngn jehan..(mcm awan dania jerk..haha)
disebabkan itu la..
aku berkorban..
xnk bg tau perasaan aku..
tp..
scha dia x leh menanggung lg..
scha ngn jehan selalu gado2..
aku sabo2 kan la diorg
tiba satu hari.
scha nekad..
dia mmg nk aku..
dia ajak aku jmpe jehan..
time tuh la aku ikot la..
kite 3 org discuss..
scha kata..
dia mmg nk aku..
jehan pnye la kecewa
smbil jalan2..(kiteorg bersembang smbil berjalan2..mcm cite drama..haha)
jehan boleh ckp kat aku
wei
aku kecewa.
jom kaple ngn aku
hahaha
aku ckp kat dia
ko nih dah buang tebiat kew..
gile gamaknya ko nih
nk jadi gay plak..
scha dok backup aku la
dia kata
mna leh..
scha nk aku
haha
last2.
jehan datang kat aku...
dia rapat..
dia ckp
okeh la..
aku rasa ko mmg berhak dapat dia..
dia cakap..
ko kne jaga dia elok2..
jgn sakiti dia
aku ckp ahh
xda hal
(dalam hati bunga2 kowt...hahaha)
lps jehan blah ja
dengan x semena2..
scha trus melompat kegembiraan dan trus plok aku..
nsb bek x mimpi basah aku
hahahaha
kiteorg blk la umah
ikot lorong
yang aku pelik
scha happy sgt2
mcm berok pown ada.
leh lak lompat2 masa balik smbil ckp
Horayyyyy
haha
aku siap ckp
amboi
happy glew syg..
perghh
time tuh kan dah declare
haha
jngan marah..
hahaha
dia kata
gile x suka
dapat hubby...
huhu
aku plak ikot dia tekinja2
hahaha
adoi
dah macam berok mengawan
hahaha
kite pown menjadi pasangan yang paling bahagia..
huhu
berakhir la sebuah mimpi yang mmg mengarot..
tp besh
pasal scha nk aku
ahahaha
awal.
lps nih ko blah
aku nk scha
hahahahahaha
ko ngorat scha
aku bagi kaki aku saiz 12 kat bibir ko
hahahahaha
okeh kengkawan
assalamualaikum
kowrang jgn jeles2
sbb ini mimpi jerk tau
hahahahahaah
untuk mendengkikan kowrang
aku sertakan gmba pertunangan kiteorg.
haha
tahun dpn kawin
hahaha
tema pertunangan kiteorg
kaler PUTIH
suci tuh
hahaha
nahhhh...tgkkk


http://photoselebriti.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/scha-ayu.JPG

5 comments: