Saturday, August 29, 2009

ari nih punyer cite..

huhu
rasenye lma dah aku x tulis nih.
(padahal br bp hari jek..hahha)
ari nih ptotnya aku balik kg tgk wan aku.
tp aku singgah umah spupu aku
tito umah dia..
xpew wan
nnti cucumu datang menjagamu.
huhu..
kenyang gler hari nih.
aku minum air bnyk
tp makan skit jerk
ari nih keja walaupon half day..
letih siot.
aku kne runner bnyk tmpat.
adeh
apa la nasib aku.
bile la aku nk jadi kaya.
hhuhu
leh tlg family.
td parent aku call aku.
rindu lak aku kat diorng.
bile la aku nk blk kg nih.,
huhu..
harap2 lps practical nih aku,,,
aku dapat timba byk pengalaman yg mendewasakan aku..
bnyk sgt benda yg berlaku sepanjang aku kat k.l nih.
xpe la
dugaan la katakan.
bile la aku nk gi terawih nih.
dah masok hari yang ke 8 dah puasa.
terawih awal ramadhan jek
tp aku harap aku dpt memperbaiki amalan aku.
adeh
sakit pewot ar
nk berak
xleh tulis dah nih
dah ujung2 dah nih.
haaha
chow..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment