Sunday, August 30, 2009

aku di kg...

ari nih aku kat kg.
bkn men ske lg nenek aku tgk aku blk.
hehe
sekurang2nya dia ada peneman
huhu
aku picit2kan bdn dia..
bahu dia..
tgn dia.
maklum la
dia ngadu sakit2 bdn.
aku kecian kat dia.
pastu aku tgk2 la lebam2 kat muka dia yang dia jatuh hari tuh
dah surut skit.
tp still nmpak lebam
aku just sentuh2 skit je la.
dia kata sakit lg kat idung tuh..
harap2 lps nih aku leh jadi cucu yang disayangi..
horayyyyy...~~~(gilo lak aku mlm2 nih...)
rasa mcm xnk balik jek dr kg
tenang gler jiwa aku
xserabut mcm dok kat k.l
adeh
yang paling aku gemar bile balik kg nih bau taik lembu ngan taik ayam
kadang2 terpijak.
aiseh men.
hahah
tp aku xkesah
pasal aku mmg berjiwa kekampungan skit.
kalo la aku bnyk duit
nk aku gi k,l dah
xpon tmpat2 yang jem
rasa mcm nk buh roti jek
pastu makan
hahaj
ari nih aku joget ngan pakcik aku..
pakcik aku nih dah umo 60++ dah...
dia bkk hot.fm.
pastu aku menari cakpong ngan dia.
dia pown layan
hahaha
pakcik aku nih xbp nk sehat sgt
so
aku la tukang jaga dia kalo balik kg nih..
potong kuku yg kotor gler tuh
potong rmbut dia..
suh dia mandi.
tp yang aku hangin ngan dia.
bile aku balik kg jek
dia leh lupe nama aku.
haha
jebon tol.
aku ambik helmet..
aku acah2 nk pukul dia..
br dia nk ingat
hahaha
kelakar lak bile tgk dia.
nnti aku tulis lg la...
nk joget ngan pakcik aku nih..
cakpong2.
haha
chow2.
assalamualaikum...

1 comment: