Monday, September 7, 2009

sahur untuk hari yg ke 17 ramadhan

hari nih aku cootey...
kan selangor cuti sbb nuzul quran..
so
leh ar aku rest2 kan diri.
ingat nk gi beli tiket ari nih...
xtau ar ada lg kew x tiket bas.
kalo x da naik kretapi la gamaknya.
huhu..
sabtu ari tuh aku cootey..
sdp badan la plak.
so
kira2 3 hari gak la aku cootey.
bile la nk jmpew mak abah nih
hehe
rindu sama scooter aku lohhh..
sama vespa yg ku tinggalkan kat pomen bg jaga elok2.
erm...
smlm lps isya'..
aku msg2 membe2 aku jap.
leh lak tertido.
adeh
sengal gler.
bangun la dlm kul 3.30am..
so
ape lg
bkk tenet arr.
ari nih aku sahor oat jek.
pasal perot aku meragam arr.
mcm ada angin jek
senak siot
kentot xpyh cite ar smpai aku rasa mcm dah tergincit pon ada.
semak punyer semak..
xda pon.
hahahaha
pengotor siot aku nih.
hahah
aduh
sape2 leh tlg belikan ino kat kedai aceh kat bwh lrt taman melati.
adeh
satu2nya kedai biasa yg bukak 24jam..
mcm 7-e
tp nih 7-a..
7-aceh
hahaha
doa2kan la tiket masih ada..
wei.
nnti raya jmput2 la datang umah aku.
tp yg pose full jek la.
yg x full aku suh makan kat luar.
hahaha
aduh
terkentut la plak..
jgn masok blogger dah arr.
hehe
nk mengadu pasal bos aku pon aku rasa dah maleh.
ade jek yg dengki kat aku
xpuas hati ngan aku.
aku pon x phm arr.
tp xpew ar
nnti2 ar aku cite.
tp yg penting
lps raya..
mmg aku chow dari syarikat dia tuh....

1 comment: