Saturday, December 8, 2012

hari esok

Assalamualaikum...
ari nih...dah 23 tahun 2 hari aku idop...berdasarkan 7 dec ak lahir,.
kalo ikot kelender omputih ah..
kalo kalender islam..8 jamadil awal 1410...skng dah patotnya 24 tahon aku idop..hehe
dan birthday aku ikot islam pada 20/3/2013..
sambut ngn membe2..pastu..
kne lak prank ngn membe2..hahah..hadoi..nasib2..
berlari2 satu taman..haha..dah mcm main konda kondi..



tringan zaman dlu..
masa lari x pakai suar baju..hahaha
untung la sape tgk aku time 2..hahaha..
:P
hahaha...
besok plak..kne jadi lecturer...
jadi penceramah haram..hahaha..
pasal kne conduct 1 program pengurusan jenazah...
mintak2 Allah permudahkan segalanya...
xtau ah jadi program ke jadi lempeng..hahaha
agak2 lempeng kowt..hehehe..
berkisar dengan program besok..
besok la aku nk bg ape yang aku dah bljar dari teori ke practical,
dari kelas ke hospital..
dari mayat tiruan ke mayat betol..


yang gmba nih..aku uruskan mayat btol2...alhamdulillah..diberi kesempatan...
nsb baik la mayat x ikot..hehehe...
berkisar tentang program yang aku terlibat..ari 2 aku terlibat dengan program amin idris...
besh sangat2 dgr talk dia...


nih la gamba dia..hehe..
ustaz sharir pown ada..hehe..
yang pakai baju batik seakan akan ular sawa 2 la lecturer pengurusan jenazah aku..
agak sempoi..dan agak mengada2..hahaa...
selamber jerk ngata lec sendiri..hahaha
ustaz..jgn marah ek..gurau2..hehe


yang ini lecturer al quran aku...
sangat sangat baik...
dengan cara dia...huhu..
rasa mcm bapak sendiri dah.hehe
sekarang..banyak yang berubah..
kengkawan dengan kerjaya dia..
aku dengan diri aku
ada yang dah berkahwin..
aku hanya ada angan2...hehe
sebab xda sape pown nk..ayat sadis bleh..haha
tragis tol kisah idop aku.
kalo eksiden...dah terburai2..haha
tp xpew...hidop mesti diteruskan..
selagi ada mak abah..aku akan membahagiakan mereka..




nih la wajah wajah terpenting dalam idop aku...
wan..mak..abah..ini la sumber inspirasi aku..idola aku....,
dalam aku menjalani kehidupan selain dari Rasulullah, al-quran dan sunnah.
tetiba sebak plak...
ble cerita pasal keluarga..hehe..rindu plak kat diorg...
kalo ikotkan..ada lg wajah2 terpnting yang aku x cakap...
mcm adik bradik aku..
pakcik makcik aku...
tp nih la top 3 dalam idop aku..hehe..
xda gantinya...



nih la gmba aku masa muda2..try ah cari mana aku..hahaha
hahah.
dan paling rare...nih la yang paling powerr..


pakcik aku yang paling hebat..hahaha
rare kot..
kalo kowrang follow post aku..mesti kowrang tau..hahaa



nih la kampuung aku kat negeri sembilan..blom cite kat kedah lg..hahaha.
cantik kan kg aku..hoho..
dan paling hebat..aku la penjahanam rumah nih..hehehe
nasib baik x roboh umah nih aku kerjakan
haha
eh2..aku bleh plak tulis blog..
padahal nk kene gi meeting utk besok..wat rehearse
utk besok..hahaha
okeh2.
dah2 la aku merapu hari nih...
ehehe
ok la.
semoga Allah terus merahmati kowrang sekalian..dan semoga Allah terus memberikan yang terbaik utk kite semua..
insyaALLAH..

ok la
Assalamualaikum...

p/s...ada org soh aku wat post nasihat-nasihat keagamaan plak..insyaAllah...aku akan usahakan...berdasarkan ilmu yang terlalu sedikit yang aku ada..aku try la..sekurang2nya aku cuba..insyaALLAH..:)

4 comments:

  1. wahhh panjang nye post.. macam2 ado... gud2..
    waiting for the next post..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..wait la kalo mampu...watnye tetiba 2 tahun kemudian baru update masak..hahaha

      Delete
  2. haha, 2 tahun lagi grad da la zubir ooiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..2 la pasal..hahahaha...dah bleh anak dah

      Delete