Wednesday, December 26, 2012

study week

assalamualaikum..
mggu nih..dah stdy week..
tapi..ape pown x stdy lg..zubair2...
hahaha..mmg cara ko dah mcm 2...layankan jerk la..
mggu lps...
aku masok program koko kat uthm...
seronok gak la..dapat main acara favorite aku..
tarik tali..
tp x da gamba la nk tnjuk..heee...
smpai terlentang aku kat atas padang 2..
haha
letih sangat2..
lawan bkn calang2 org...
tp alhamdulillah...
menang..tanpa kalah..
pastu..mlm 2 plak...
aku jadi backup singer utk membe aku..
present kat depan VVIP uthm
hahaha
gile x gile..
xpnah dibuat keje aku...haha
tp maintain cool mannnn
hahaha
lagu cindai ngn ya maulai..
hahaha
terasa klasik plak aku..hehe
2 pown x da gamba..haha
sowi..
heee
kalo kowrang nk tau..smpai skng pown..
aku x stdy lg..
exam start 31...smpai 11..
ada 4 paper..
nmpak skit...
tp kalo x stdy x gne gak...
hoho...
zubair..stdy zubiaqqq....
kata nk jadi anak solehah..
haha
eh..solehah plak...ble aku tka jantina..
hehe
anak soleh..
tp mak abah...kejayaan bkn pada pointer...
kedebush..kan dah kne lempang..menjawab plak..hahaha..
study jerk la zubiaq oiiii....
bnyk songeh plak..haha..
aih...
bile la nk abih blja nih...
aku nk stdy bnda lain plak nih...dah x lrat nk kira2..
hehehe
aku nk mengeja plak..
nk masok tadika blk..haha..leh x..
heee


nih gmba aku tgk wat kuasa sailormoon kat mayat 2...
hehehe
hebat x..
hahaha...
ok la..dah time 2 stdy..good luck kowrang...
dan aku gak...

jom sama2 kita doakan..

Ya Allah..permudahkanlah perjalanan kami ya Allah..
permudahkanlah pembelajaran kami ya Allah.
jadikanlah apa yang bakal kami hadapi ini suatu yang senang utk kami tempuhi...
kuatkanlah daya ingatan kami...
tajamkanlah akal fikiran kami..hati kami....ya Allah...
permudahkanlah peperiksaan kami Ya Allah...
dan berikanlah kami kejayaan Ya Allah...
amin..

hope kita sama2 berjaya di dunia dan akhirat...
ingat..belajar2 jgk..
Allah jgn lupa...
degree2 jgk..
tp ilmu agama jgn tggal...
insyaALLAH...
ok semua..tata....
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment